Інформатика
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм!
Хід
уроку
Урок №3. Тема:Вкладенні алгоритмічні структури розгалуження.
Дата 25.05
Урок №10. Тема: Повторення вивченого матеріалу за рік.
1)Повторити всі визначення, які ми вивчали на протязі року.
2)Всім хто ще не здав виконані завдання відправити своїм вчителям на електронну адресу до (28.05)(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Дата:12.05.2020
Урок №10. Тема: Повторення вивченого матеріалу за рік.
1)Повторити всі визначення, які ми вивчали на протязі року.
2)Всім хто ще не здав виконані завдання відправити своїм вчителям на електронну адресу до (28.05)(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
========================================================================
========================================================================
Дата:12.05.2020
Урок №8-9. Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту.
1. Переглянути приклад презентації:
2. Створити презентацію (презентації можна створювати онлайн за посиланням https://docs.google.com/presentation)
1.
Завантажте презентацію MS PowerPoint.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
- На першому слайді розташуйте назву проекту та інформацію про його виконавців (прізвище та ім’я авторів).
- На другому слайді сформулюйте мету проекту.
- На третьому і наступному слайдах:
- представте інформаційну модель;
- подайте інформацію щодо пошуку необхідного матеріалу (веб-сайти, знайдені зображення, перелік того, що було знайдено тощо)
- представте й обгрунтуйте вибір програмних засобів;
- представте декілька скріншотів програмного продукту (копії зображення на екрані, які можна скопіювати до буфера обміну, натиснувши клавішу PrtSc, а потім вставити на слайд, клацнувши Ctrl+V):
- розмістіть висновки (перелік дій, що було виконано в результаті створення проекту).
3. Додайте останній слайд та уведіть до
нього текст «Дякую за увагу».
4. Збережіть
презентацію під ім’ям _Прізвище.pptx
5. Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (22.05)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
=======================================================================
Дата:27.04.2020
Урок №6-7. Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого
сценарію.
Діти, ви з дитинства полюбляєте казки і дивитися
мультфільми. А сьогодні ви самі будете створювати, так звані, мультфільми -
анімаційне відтворення казки «Колобок» в програмі Scratch. Відчуйте себе мультиплікаторами.
1.
Переглянути приклад проекту
2.
Приклад
готового проекту
3.
На минулому
уроці ви знайшли і зберегли орієнтовні сцени і спрайти. Виконайте проект казки "Колобок", використовуючи підсказки.
4.
Проект
виконаного завданя вислати своїм вчителям на електронну адресу до (11.05)
5. До 01.05.20 надіслати практичні роботи попередніх уроків.
5. До 01.05.20 надіслати практичні роботи попередніх уроків.
Обовязково в темі листа указувати Прізвище
Ім'я, клас!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
=============================================================
Дата:21.04.2020
Урок №5. Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Хід уроку
1. Переглянути презентацію
https://drive.google.com/file/d/18FdotIR3A0RW8ykVslOt3WBPzGEgE1Tk/view
Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
2. ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок
реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої
будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання,
зміну зовнішнього вигляду тощо).
1) Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка
Колобок».
2) Постановка мети.
Мета проекту:
анімаційне відтворення казки «Колобок».
3) Створення
інформаційної моделі.
Інформаційну модель
створено у вигляді блок-схеми
4) Підбір матеріалу (зберегти на власному комп'ютері в окремій папці).
Пошук тексту казки
здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень
здійснено за допомогою вкладки "Зображення" у пошуковій службі google.
Зауважимо, що персонажі
мають бути окремими файлами у форматі png або gif і мати прозорий фон.
Орієнтовні сцени проекту
Орієнтовні спрайти проекту
5) Вибір програмних засобів реалізації проекту (програма Scratch).
3. Виконати завдання-кросворд (щоб побачити запитання треба натиснути на цифру в кросворді) https://learningapps.org/1129982
4. Зробити скрін виконаного кросворду.
5.Скрін виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (24.04)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
=============================================================
Дата:13.04.2020
Урок №4. Тема: Розв'язання задач методом поділу на підзадачі. Практична робота №6 "Алгоритми та програми"
Хід уроку
1. Повторити матеріал підручника §3.1 - 3.3
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=hO3xDe_cuCs&feature=emb_logo
3. Виконати завдання ст.119 (1,2,3)
3. Виконати завдання ст.119 (1,2,3)
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (17.04)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)
=============================================================
Дата:06.04.2020
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.3 ст. 100-108
2.Переглянути презентацію
https://drive.google.com/file/d/1k8FtHyLYuxTEjTEs-J4UgZIgJPttQlaC/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1k8FtHyLYuxTEjTEs-J4UgZIgJPttQlaC/view?usp=sharing
3. Виконати завдання ст. 109 №7
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (10.03)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)
Дата:23.03.2020
Урок №2. Тема:Вкладенні алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота №5. "Проекти з вкладеними циклами"
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.2 ст. 90-98
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=w4K-pSJPvN4&feature=emb_logo
3. Виконати практичну роботу №5 ст. 99-100
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (28.03)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
============================================================
Урок №1. Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.4 ст.109-1172.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=63CbFJ9cFGo
3. Дати відповіді на запитання ст. 117
4. Виконати завдання ст.118, №3
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)
Алла Петровна,почему у меня 1????Работу я отправляла.Отправила повторно,надеюсь на оценку выше предыдущей
ОтветитьУдалитьВы мне написали, не представившись, все работы которые я получила оценены, проверьте правильно ли вы ввели адрес.
УдалитьЗдравствуйте, скажите пожалуйста что это за оценка 01? 1 знаю 2 знаю ,а 01 впервые вижу. Вы пожалуйста когда оцениваете детей учитывайте что они все делают и разбираются сами , и им никто не помогает. А просто выдать задание без какого либо обьяснения может любой.
ОтветитьУдалитьЯ с Вами согласна, но назовите класс и ребенка. Ни в одном из 6-х такой оценки нет. Если ребенок что-то делает и не получается, можно написать на почту своему учителю, никому не отказали в помощи. И задания не даются без образцов в учебнике.
Удалить