Інформатика


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм!


Дата 25.05
Урок №10. Тема: Повторення вивченого матеріалу за рік.
1)Повторити всі визначення, які ми вивчали на протязі року.
2)Всім хто ще не здав виконані завдання відправити своїм вчителям  на електронну адресу до (28.05)(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 
========================================================================

Дата:12.05.2020
Урок №8-9. Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту.
1.     Переглянути приклад  презентації:
      
2. Створити презентацію (презентації можна створювати онлайн за посиланням https://docs.google.com/presentation)
1.      Завантажте презентацію MS PowerPoint.
 РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
  •  На першому слайді розташуйте назву проекту та інформацію про його виконавців (прізвище та ім’я авторів).
  •  На другому слайді сформулюйте мету проекту.
  •  На третьому і наступному слайдах:
  •  представте інформаційну модель;
  •  подайте інформацію щодо пошуку необхідного матеріалу (веб-сайти, знайдені зображення, перелік того, що було знайдено тощо)
  •  представте й обгрунтуйте вибір програмних засобів;
  • представте декілька скріншотів програмного продукту (копії зображення на екрані, які можна скопіювати до буфера обміну, натиснувши клавішу PrtSc, а потім вставити на слайд, клацнувши Ctrl+V):
  •  розмістіть висновки (перелік дій, що було виконано в результаті створення проекту).

3.   Додайте останній слайд та уведіть до нього текст «Дякую за увагу».
4.  Збережіть презентацію під ім’ям _Прізвище.pptx
5. Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (22.05)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 

=======================================================================



Дата:27.04.2020
Урок №6-7. Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Хід уроку
Діти, ви з дитинства полюбляєте казки і дивитися мультфільми. А сьогодні ви самі будете створювати, так звані, мультфільми - анімаційне відтворення казки «Колобок» в програмі Scratch. Відчуйте себе мультиплікаторами.
1.     Переглянути приклад  проекту
2.     Приклад готового проекту
3.     На минулому уроці ви знайшли і зберегли орієнтовні сцени і спрайти. Виконайте проект казки "Колобок", використовуючи підсказки.
4.     Проект виконаного завданя вислати своїм вчителям на електронну адресу до (11.05)
5. До 01.05.20 надіслати практичні роботи попередніх уроків.
Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com

Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com

=============================================================


Дата:21.04.2020
Урок №5. Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Хід уроку
1. Переглянути презентацію 
 https://drive.google.com/file/d/18FdotIR3A0RW8ykVslOt3WBPzGEgE1Tk/view
2. ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1) Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2) Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3) Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми

                                  Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
4) Підбір матеріалу (зберегти на власному комп'ютері в окремій папці).
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено  за допомогою вкладки "Зображення" у пошуковій службі google.
Зауважимо, що персонажі мають бути  окремими файлами у форматі png або gif і мати прозорий фон.
Орієнтовні сцени проекту

Орієнтовні спрайти проекту


 5) Вибір програмних засобів реалізації проекту (програма Scratch).
3. Виконати завдання-кросворд (щоб побачити запитання треба натиснути на цифру в кросворді) https://learningapps.org/1129982
4. Зробити скрін виконаного кросворду.
5.Скрін виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (24.04)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 



=============================================================
Дата:13.04.2020
Урок №4. Тема: Розв'язання задач методом поділу на підзадачі. Практична робота №6 "Алгоритми та програми"
Хід уроку
1. Повторити матеріал підручника §3.1 - 3.3  
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=hO3xDe_cuCs&feature=emb_logo
3. Виконати завдання ст.119 (1,2,3)
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (17.04)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)

=============================================================
Дата:06.04.2020
Урок №3. Тема:Вкладенні алгоритмічні структури розгалуження.
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.3  ст. 100-108
2.Переглянути презентацію  
     https://drive.google.com/file/d/1k8FtHyLYuxTEjTEs-J4UgZIgJPttQlaC/view?usp=sharing
3. Виконати завдання ст. 109 №7
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (10.03)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)

=============================================================
Дата:23.03.2020
Урок №2. Тема:Вкладенні алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота №5. "Проекти з вкладеними циклами"
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.2  ст. 90-98
3. Виконати практичну роботу №5 ст. 99-100

(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)
4.Зберегти проект.
5.Проекти виконаних завдань вислати своїм вчителям на електронну адресу до (28.03)
(Обовязково в темі листа указувати Прізвище Ім'я, клас)!!!!!
Болгаріна А.П. - a.bolgarina000@gmail.com
Замкова А.П. - davidosalla@gmail.com 
============================================================
Дата: 17.03.2020
Урок №1. Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Хід уроку
1. Опрацювати матеріал підручника § 3.4  ст.109-117
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=63CbFJ9cFGo
3. Дати  відповіді  на запитання ст. 117
4. Виконати завдання ст.118, №3
(Програму Scratch можна скачати на комп'ютер або на телефон https://scratch.mit.edu/download, або виконувати проекти онлайн Scratch.mit.edu)

Комментарии

  1. Алла Петровна,почему у меня 1????Работу я отправляла.Отправила повторно,надеюсь на оценку выше предыдущей

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вы мне написали, не представившись, все работы которые я получила оценены, проверьте правильно ли вы ввели адрес.

      Удалить
  2. Здравствуйте, скажите пожалуйста что это за оценка 01? 1 знаю 2 знаю ,а 01 впервые вижу. Вы пожалуйста когда оцениваете детей учитывайте что они все делают и разбираются сами , и им никто не помогает. А просто выдать задание без какого либо обьяснения может любой.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я с Вами согласна, но назовите класс и ребенка. Ни в одном из 6-х такой оценки нет. Если ребенок что-то делает и не получается, можно написать на почту своему учителю, никому не отказали в помощи. И задания не даются без образцов в учебнике.

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Трудове навчання

Українська мова

Іноземна мова (Англійська)